Zubní lékař - zubař, soukromá zubní ordinace Hradec Králové, HK

LÉČBA ZUBŮ OZÓNEM: ošetření ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie, HealOzone
zubní ordinace Hradec Králové - 500 02 HK, Břetislavova 1057, tel. č. +420 495 514 188, mobil 775 786 986

Léčba zubů ozónem, ošetření ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie, HealOzone

Léčba zubů ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie

Léčba ozónem zažívá v posledních letech nebývalý rozmach v různých medicínských oborech, zubní lékařství nevyjímaje. Ozón patří mezi nejsilnější přírodní oxidační činidla, proto účinně ničí bakterie, viry a plísně, aniž by hrozilo nebezpečí jejich rezistence.

Léčba zubů ozónem, ošetření ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie, HealOzone
   V naší zubní ordinaci používáme přístroj HealOzone vyvinutý německou firmou KaVo. Na rozdíl od obdobných přístrojů jiných firem se zde jedná o uzavřený generátor ozónu, což znamená, že plyn je vytvářen pouze tehdy, pokud je v místě působení vyloučena jakákoli netěsnost. Díky tomu se v místě působení dosahuje dostatečně vysoké účinné koncentrace ozónu (O3), přitom ale není ohroženo zdraví a bezpečnost pacienta.

Možnosti ošetření zubů ozónem:

• Bezbolestně odstraňuje počínající zubní kaz.

• Při použití u hlubokých kazů významně zvyšuje pravděpodobnost přežití zubní dřeně, jinými slovy, snižuje riziko umrtvování zubů.

• Bezpečně a spolehlivě usmrcuje bakterie způsobující zubní kaz, je výbornou prevencí zubního kazu.

• Lze jej využít při léčbě herpesu ,aft a citlivých krčků, kdy po aplikaci O3 dochází k rychlému ústupu bolesti a urychlení procesu hojení.

• Desinfikuje a vysouší kořenové kanálky při endodontickém ošetření a významně tím zvyšuje úspěšnost jejich léčby.
Léčba zubů ozónem, ošetření ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie, HealOzone

zubni-lekar-zubar.cz >> LÉČBA ZUBŮ OZÓNEM: ošetření ozónem, ozónová terapie, ozonoterapie, HealOzone